Azdıran Sex Hikayeleri

sabahat ünver sex

41169 okunma Teyzemin çocuguna verdim

Teyzemin çocuguna verdim

Çiğdem ben; 27 yaşında 1.63 boyunda esmer hafif etine dolgun hoş bir kadınım. Sitenizin devamlı okuyucularındanım. Uzun zaman sitenizi takip ettikten sonra bende başımdan geçen gerçek yaşanmış seks hikayesini yazmaya karar verdim. Yazacağım hikaye kesinlikle sanal seks değildir. Gerçek yaşanmış ensest seks hikayesidir. Teyzemin oğlu Hüseyin 20 yaşında 1.80 boylarında...

39495 okunma elimi uzatmıştım

elimi uzatmıştım

Benim adım Tanju.24 Yaşındayım.Size otobüste gerçekleşmiş olan bir hikayemden söz edeceğim.Askeri ücretle çalışmaktayım.Olayın geçtiği hafta işte gece vardiyasındaydım ve sabah paydos edince otobüse bindim.Otobüs full doluydu, içerde nefes bile alınmayacak bir durumda duruyorduk.Artık herkes şöföre laf atarken söfer yine yolcu almaya kalktı ve iki tane 21-22 yaşlarında güzel bakımlı seksi...

39426 okunma ayvalıkta sex partisi yaptık

ayvalıkta sex partisi yaptık

Size daha üç gece önce yaşadığım bir olayı anlatmak istiyorum sevgilim ile beraber iki haftadır ayvalık sarımsaklıda tatilde idik bir apart otelde tatilimizi geçirdik bugün döndüm evime ama üç gece önce orada geçirdiğim saatler hiç aklımdan çıkmıyor sevgilimle gündüz denizde gece barlarda ve otelde yatağımızda muhteşem günler geçirdim ancak cumartesi...

39332 okunma Rukiye götten yemek istiyormuş

Rukiye götten yemek istiyormuş

merhaba sex hikayesi okurları sene 2006 yılı idi ve esimden bosanalı 3 - 4 yıl olmustu esimden ayrılınca kalbime kimseyi sokamamıs duygusal anlamda cok boslukta kalmıstım ve mehmet adında bir arkadasımın sevgilisi olan haticenin beni rukiyemle tanıstırmasına kadarda böyle sürmüstü mehmetle hatice bulusacakları gün rukiyemide getirmislerdi sırf bizi tanıstırmak icin...

40955 okunma Kuzenimin karısını haşat ettim

Kuzenimin karısını haşat ettim

Merhaba beyler sizlere başımdan geçen seks hikayemi anlatacağım, bu anım benim ile kuzenimin güzeller güzeli karısı arasında geçmiştir. Gecen yaz yine cok azdigim vakitlerdi, surekli tuvalete gidiyor otuzbir cekiyordum. Daha once ulusal olmustum, ancak ipeksi tenli yengem baskaydi. Yazin her hafta sonu yazliga gideriz, ipeksi tenli yengem ve kuzenim calistigi icin,...

42299 okunma Temizlikçiye öyle bi girdim ki

Temizlikçiye öyle bi girdim ki

Sizlere anlatacagım olay gecen sene başımdan geçti evliyim ve bir tane cocugum var.her neyse eşim ve ben calıştıgımız için cocuga bakıcı tuttuk ve evde bakıyor.ve eşim gelene kadar kalıyor ben gelince bana teslim etmiyor anlaşmamız öyle gece vardiyesinden çoktım sabah saat 08 30 da eve geldigimde eşim hala eve gelmemiş...

39643 okunma azgın kızımı sikmiştim

azgın kızımı sikmiştim

kıızm bir kamuda doğuda çok uzak bölgece kırsal bir yerde idi kocasından ayrılmış bir duldu 2 yıldır durduğu yer gerçektende korkulacak bir yerdi terör falan çok oluyordu ben memeketimde duruyordum onu görtürüp biraz durum memelekete dönmüştüm bende dul bir adamdım memeketimde evlenecektim kızım orada arkadaşaları ile bir kaç zorla durdu...

39394 okunma yaz tatili planlarım

yaz tatili planlarım

Ben bursanın kumla ilçesinde her yaz tatilimi geçiririm bir yaz saçlarımı usturaya vurmuştum ama bu aradadanişanlıydım sabahtan akşama kadar beacvoley oynuyordum almanyadan amcam gelmişti ve rover arabası bendeydi benim oturduğum dasirenin elektriğini kesmişlerdi ve bende kaçak olarak bir günlük bağlamak istedim ve kontrol kalemi istemek için üst kata çıktım kapıyı...

40020 okunma Banyoda bir bütün olduk

Banyoda bir bütün olduk

Annemіn odamın dağınıklığından şikayetini fırça ile karışık yemіştіk. Odayı tertemiz iѕtiyorum bıktım odanı toplamaktan bеn Bіrgül ` e gidiyоrum sarma sarıcaz akşamüstüne kadar vaktin var . Gelince odanı tertemіz bulacağım . Ayten’inde morali bozulmuştu bеnimlе beraber fırçayı уemişti çünkü . Neeeeyse diyеrеk işe koyulduk. Bеn elektrіk ѕüpürgeѕini almak için çıktım...

41191 okunma Bakışları beni sik diye yalvarıyodu bende kökledim

Bakışları beni sik diye yalvarıyodu bende kökledim

Selam dostlar efe ben 30 yaşında ve çok yakışıklı antalyada yaşayan devlet memuruyum, bekarım, sahile yakın mahalledeyim bu yüzden çok kadınla olma olanagım oldu oturduğum siteye yeni evli bir aile geldi beyefendi 33 yaşalrında tır şöfürlüğü yapan biriismi bayram eşi banu 18-19 yaşalrında minyon kapalı giyinen dar etek dar bluz...

39351 okunma Çok Israr Edince Götümü Tattırdım

Çok Israr Edince Götümü Tattırdım

Daha önce amımı defalarca sikmesine izin vermiştim. Fakat götten sikiş hem korkuttuğu hem de daha çok genç olduğumuz için bana pek cazip gelmiyordu. Ama en sonun da yaptığı o jestler ve beni azdırıcı hareketleri nedeniyle isteklerini kabul ettim. İsteklerini kabul edince bu hemen harekete geçti ve kısa süre içerisin de...

39455 okunma Bayram günü kız siktim

Bayram günü kız siktim

Kurban bayramının birinci günü 19 yaşındayım. İsmim Hasan, normalde annem ve babam ayrı bu nedenle İzmir’den genelde az gördüğüm babama ziyarete gittim. Aslında pek gitmediğim İzmir’de de sıkıldığım için Ankara’yı akrabaları da görmek isterim. Bu arada sadece Ankara’da bana tarafım yok, aynı zamanda da anne tarafım var. Teyzemin kızı kırk...

40521 okunma Baldızım baldan tatlıymış gerçekten

Baldızım baldan tatlıymış gerçekten

Merhaba arkadaşlar ben 40 yaşına yeni girmiş, sporcu bir gencim, evet sizlere göre inanın gencim hiç bir zaman yaşımı göstermedim, beni gören tanımadığım insanlar yaş tahmininde bulunurken hep 30 altı olduğumu düşünürler bu durumu spora borçluyum.Kendimden çok fazla bahsetmeden ben ensest hikayeme geçmek istiyorum, ensest ilşkiler konusunda pek bir düşkünlüğüm...

41805 okunma Ateş gibi yanan bakıcıyı siktim

Ateş gibi yanan bakıcıyı siktim

Evliliği çok iyi giden bir adamım. Eşim ile hiçbir konuda sorunumuz yok. Beni hem seks anlamında hem de huzur anlamında gayet mutlu ediyor. Doğumdan sonra eşim işe dönmek zorunda kalınca hayatımızda değişti. Çünkü bir bakıcıya ihtiyacımız vardı ve bir ilan verdik. Aralarından birkaç kişiyi de seçerek görüşmeye çağırdık. Neyse hemen...

39523 okunma kızlarla mum söndü oynadık

kızlarla mum söndü oynadık

meraba. ben 25 yaşında hem çalışan hem okuyan bir gencim. bekar evinde kalıyoruz ve kızlı erkekli bayaa arkadaşım var. bi gün akşam ben sevgilim arkadaşım sevgilisi ve 2 kız daha vardı arkadaşlar. alkollü sohbet muhabbet ediyoduk. erotik konulara gayet rahat girebiliyoduk sohbet muhabbet arasında küfür ederken bile çekinmiyoduk. diğer kızlardan...

40115 okunma Kızdı arkadan girmiştim

Kızdı arkadan girmiştim

mrb size ilk defa yazıyorum umarım beğenirsiniz. 24 yaşında1 70 boyunda 66 kilo ağırlığında yakışıklı bir gencim. 2001 yılındaüniversiteyi kazandım işte baş kahramanımızla da orada tanıştım. ilk cicimaylarını atlattıktan sonra onu ilk defa dudağından öptüğümde benimlebir hafta konuşmamıştı. ama bilirsiniz türk erkeği inatçıdır helede işiniçinde sevişmek varsa...bizim anteplinin kız kardeşi...

42718 okunma Annemle beraber teyzemle grup seks yaptık

Annemle beraber teyzemle grup seks yaptık

Selam sex hikaye tutkunları, ismim Kemal mersinde yaşamaktayım. Bilirsiniz ki Mersin turistik ve tatil yeridir.Bundan 2 sene önce yine bir yaz günü ben çalışıyorum, annem ısrar etti oğlum bir izin al tatile gidelim inan bunaldım, yazlığa gidelim kafa dağıtalım dedi. Bende şaka olsun diye, bana ne ya kocanla beraber git...

39902 okunma Babamın Yeni Karısını Becerdim

Babamın Yeni Karısını Becerdim

Herkese merhabalar. Bu hikayemi size çok zevk alacağınızı düşündüğüm için anlatmak istedim. Ben 22 yaşında bir gencim. Henüz üniversite eğitimime devam diyorum. 19 yaşındaydım annem ve babam ayrılmaya karar verdiler. Ben de kendi irademi kullanarak babamın yanında yaşamaya başladım. Babam bir süre sonra hiç beğenmediğim bir kadınla evlendi. İlk başlarda...

40328 okunma karısına beni sunmuştu

karısına beni sunmuştu

daha öncede yaşadıklarımı siz değerli insanlara anlatmıştım ben ercan izmirden bir arkadaşım vardı. semih konuşurken konu seksten açıldı bende benim gücümü anlattım kendisi inamıyordu ben bil karımı en fazla 3 defa sikiyorum dedi benim önceki ilişkiye girdiklerimi sordu bende kiminle ilikim varsa o bende kalır dedim ve bana çok iyi...

39543 okunma yaz tatilinde babam niyeti bozdu

yaz tatilinde babam niyeti bozdu

Benim hikayem geçen yaz başımdan geçti ama iyiki yaşadım bu olayı şu an zevk denizinde yüzüyorum lisede okuyorum orta gelirli bir ailenin kızıyım bu yıl tatil için bodruma gitmeye karar verdik annem babam ve ben topladık bavullarımızı bindik arabamızla bodrumun yolunu tuttuk akşamüstü 7 gibi otele vardık otel rezervasyonunda karışıklık...

39341 okunma komşum esraya kafayı takmıştım

komşum esraya kafayı takmıştım

Merhaba ben onur. 19yaşındayım,az da olsa yakışıklı sayılırım. Hikayem gerçektir. Komsumuz,benden 5yaş büyük bi kız. Ismi esra. Birgün evden çıkmış çarşıya gidiyordum ki esra ablayı balkonda gördüm. Bana evlerinde bozuk bir ampul olduğunu,değiştirip değiştiremeyeceğimi sordu. Bana bu bahane tanıdık gelmişti. Tabiki kabul ettim. Eve girdiğimde herzamankinden farklı bir esra abla...