Azdıran Sex Hikayeleri

yiyenime siktirdim

40668 okunma kuzenim götten vermişti

kuzenim götten vermişti

merhaba ben 21 yaşındayım ve istanbulda oturuyorum neyse geçelim bunlarıben bir gün halamlara gitmiştim ve sadece evde kuzenim vardı onunla biraz muhabbet ettik o akşamları saat 6 gibi işe gider saat 5 sularında bu hazırlandı ve benim işim var çıkıyorum dedi ben ise biraz oturup giderim sen merak etme dedim...

42176 okunma Yengemin iri ve dolgun memeleri

Yengemin iri ve dolgun memeleri

Sizlere kilolu yengemle yaşadıklarımı anlatmak istiyorum. yengem 30 yaşında gerçekten çok kilolu bir kadın. Memeleri neredeyse bir kavun kadar var. Ben yengemi tanıdığımdan beri o memeleri emmek için can atıyordum. Bu arada yengem amcamın karısı ve amcam baya yaşlı. Neyse ben üniversiteyi kazandım ve amcamlarla birlikte kalmaya başladım. gideek yengemin...

40210 okunma Afrikalı Turist Genç Kız

Afrikalı Turist Genç Kız

Hafif sapık bir kimliğim olduğunu kabul ediyorum. Kadınları gizlice gözetlemekten çok büyük haz alıyorum. Bu sapıklığım iç giyim mağazasında işe girmemle birlikte daha da büyüdü. Artık müşteriler kabinde üstünü değiştirirken onları gözetlemeye ve mastürbasyon yapmaya bile başlamıştım. Aslında bu tarz kadın iç giyim yerlerinde erkeklerin çalıştığı pek görülmez. Fakat dükkan...

39978 okunma arkadaşlarla bara gittik

arkadaşlarla bara gittik

Merhaba, ben tolga 26 yaşındayım boluda yaşayan bir erkeğim. Neşeli, esprili ve yaşamayı seven birisiyim. Oradaki ortama alışırken bol bol arkadaş ediniyor, fırsat buldukça oradaki hayatı tanımaya çalışıyorduk. Okuldan sonra her milletten okul arkadaşlarımızla cafe ve barlara takılıyorduk ve bazen de çevre gezileri yapıyorduk. Bar ve diskolar akşamları genellikle tek...

39902 okunma trende görevliyle sikiltim

trende görevliyle sikiltim

Yaşadğım tecavüz olayını anlatacağım.Bu seks hikayeleri gerçektir.lütfen ona göre okuyunuz. Ben İstanbul da oturan ve Eskişehir Anadolu Üniversitesinde öğrenci bir genç kızım. Sürekli Eskişehir İstanbul arasında yaptığım seyahatlerde treni kullanırdım. Hem ailemin ekonomik durumuna uygun hem de keyifli yolculuk yapardım. Arkadaşlarım bir sohbet de trende nasıl bedava yolculuk yaptıklarını bana...

39806 okunma Evli diri hatun kendini bana sunarak siktirdi

Evli diri hatun kendini bana sunarak siktirdi

Ben 25 yaşında yakışıklı ve karizmatik bir erkeğim. Anlatacağım hikaye tamamıyla yaşanmış olaydır. Bundan 6 ay önceydi tabi ben babamla beraber bir mobilya dükkanı çalıştırıyoruz bir gün dükkanda oturuyordum müşteri geldi kalkıp hoş geldiniz falan dedikten sonra, mobilya bakmak istedediklerini söylediler bende gösterdim bu arada kadının bana bakışlarını fark ettim...

39829 okunma Evde Kimse Yokken Komşu Kızını Becerdim

Evde Kimse Yokken Komşu Kızını Becerdim

Herkese selam ben yakışıklı ve kendine güvenen 20 yaşında bi gencim. Annemin çok yakın arkadaşı aynı zamanda da komşumuz olan Ayten Teyzenin Zehra adınd bir kızı var. Gel zaman git zaman biz bu kızla yakınlaşmaya başladık. Annesi ve benim ailem durumu bilmiyordu. Bu sayede ben de rahat rahat evlerine girip...

40798 okunma Ablamda derede sikişmemiz süperdi

Ablamda derede sikişmemiz süperdi

ismimi söylemek istemiyorum. 25 yaşında Ankara’da üniversite son sınıf öğrencisiyim. Yaşadığım olay geçtiğimiz temmuz ayında başımdan geçti. İki kardeşiz biz ablam ve ben. ablam evli avusturya da oturuyor, onun da yaşı 30. haziranın sonunda finaller bitmiş, eve dönmek için hazırlanıyordum. bir kaç gün arkadaşlarla takıldıktan sonra 2 temmuzda bolu da...

41335 okunma Avukatımı bi güzel siktim

Avukatımı bi güzel siktim

Merhaba Arkadaşlar sizlere seks hikayemden bahsetmek istiyorum. Bu hikayem iş yerinde gerçekleşti. Daha önceki çalıştığım yerlerde hep Bazı sıkıntılardan dolayı çıkmaz zorunda kaldım ya çalışanlarla anlaşamadım ya parası uymadı sürekli bir sıkıntı olmuştu benim için en sonunda bir avukat bürosunda sekreter olarak işe başladım maaşıda iyiydi. Önceki yerlere göre gayet...

40899 okunma Patronum beni götten sikti

Patronum beni götten sikti

eş cinsel olmamı henüz kimseye açmamıştım aileme dahi söylememiştim. Genetik mühendisi olduğum için ekonomik özgürlüğüme çabuk kavuşup evimi ayırdım ailemden dolayısıyla beni anlamaları için fazla fırsatları olmadı zaten üniversiteyi dışarıda okumuştum. Eş cinsel sohbet sitelerinde kimliğimi gizleyerek yaptığım uzun konuşmaları saymazsak yaşanmış bir eş cinsel olayım da olmamıştı bir başkasıyla,...

39598 okunma Arabanın Üzerinde Amımı Dağıttı

Arabanın Üzerinde Amımı Dağıttı

Sevgilim için hiç bir şekilde sikiş olduğu zaman sınır yoktur. Gene bir gün onu azdırıp eğleneyim dedim ama işler çok farklı bir hale geldi. Kendisi bu durumdan etkilendi ve beni oracıkta arabayı kenara çekip, aracın üzerine atarak sikmeye başladı. Üstelik nasıl azdırdıysam trafiğe rağmen hiç bir şeye aldırış etmeden amımı...

42690 okunma Komşumun oğlu

Komşumun oğlu

Merhaba gay sex hikaye okurları.Bu olay tamamen gerçek ve yaşanmış bir seks hikayesidir. Benim adım Ferhat (19) başka bir şehir de okuyorum ve tatil için ailemin yanına geldim. Uzun boylu iri yapılı hafif tüylü güzel görünümlü 16 cm uzunluğunda sike sahip olan bir gencim.Daha önce de beraberliğimiz olan yan komşu...

39236 okunma berna aklımı almıştı resmen

berna aklımı almıştı resmen

O herkesten farklı biriydi. Çevresindeki insanlarla uyum sağlayamıyordu. Kendisi hakkında bir çok kişi deli olduğu kanısına varmıştı. Özellikle vahşi hayvanlara olan merakı yüzünden evine bile kimseler gitmiyordu ama ben onun dilinden anlıyordum. Çünkü benim de herkesin korktuğu şeylere merakım vardı.Askerliğimi komando olarak yapmıştım. Dağlarda zehirli yılan avlamış, kızartıp yemiştik. Ama...

42085 okunma Gay kocam ve arkadaşıyla inanılmaz bir tat aldım

Gay kocam ve arkadaşıyla inanılmaz bir tat aldım

Yazacaklarım kocam, ben ve kocamın arkadaşı arasında yaşandı ama bu olayda ben gizli izleyiciydim, yani kocam ve arkadaşının arasında yaşananları sadece gizliden gizliye izlemekle yetindim. Şimdi gerçek gay hikayesi okumak için hazırlanın. Konuyu fazla uzatmak istemediğim için direkt olaylara geçiyorum.O hafta annem ameliyattan çıktığı için annemle kalmam gerekiyordu. Biraz sıkıcı...

40890 okunma Maç sonrası sex yaptık

Maç sonrası sex yaptık

Alisamiyen’de yasadığım sexten sonra Ela ile sık sık görüşmeye başlamıştık. 3 arkadaş aynı evde kalıyorlardı bazı zamanlar eve gitmeyip Ela’larda kalıyordum. Bir gece Ela’yla Taksim’den geliyorduk Ela gel bizde kal bu gece dedi. Bende olur canım dedim ve eve girdik Ela’nın odasına geçtik ve ufak ufak sevişmeye başlamıştık. Elay’ı komple...

40738 okunma Amca ogluma veriyorum düzenli olarak

Amca ogluma veriyorum düzenli olarak

Merhaba ben 21 yaşında sarışın yeşil gözlü 1.75 boylarında bir bayanım adım beril. Bu hikaye burada paylaştığım ilk hikayem. ben ve amcamın oğlumun arasında geçmektedir.İstanbul istinye de oturuyoruz amcamlar la yan apartmanda oturuyoruz amcamın oğlunun adı Berkay yakışıklı siyah 1.87 boylarında bir erkek.. Olay şöyle başladı amcamla babam ortaktır rusya...

41838 okunma Yengemin güzelliği sikimi kaldırdı

Yengemin güzelliği sikimi kaldırdı

İsmim Adnan. 26 yaşında ve yakışıklı biri sayılırım. Bu ilk seks hikayem. Fazla zamanınızı almadan hikayeme geçmek istiyorum. Kalabalık bir aileyiz ve hep beraber yaşıyoruz.Abim evlenmiş ve yengem ile beraber bizim evde kalıyorlardı. İlk zamanlarda yengeme karşı hiçbir art niyet beslemiyordum. Ama zaman içerisinde aynı evde kaldığımızdan yengemi birçok uygunsuz...

40127 okunma Doktorumla sevişmemiz çok sıcaktı

Doktorumla sevişmemiz çok sıcaktı

mrb ben 37 yaşında 2 cocuk annesi 14 yıllık evli 15 yıllık ta hemşireyim kumral güzel bi bayanım sexsi giyinmekten hoşlanırım eşim modern anlayışlı olduğunda bişi demez işteyken sabit beyaz formalarımız olduğu için iç çamaşırlarımı sexsi giyiyorumhastanede çalıştığım doktorum değişmişti yeni geln doktor 30 yaşlarıda cok yakışıklı biriydi şimdiye kadar...

40506 okunma Tatil Sitesinde Komşu Çocuğu Beni Sikti

Tatil Sitesinde Komşu Çocuğu Beni Sikti

Merhaba ben Fulya. 23 yaşındayım.Buğday tenli, 170 boyunda etine dolgun kumral bir kızım. Kıvırcıksaçlarımla her erkeği baştan çıkarabilirim. Yaz tatillerindeher yaz ailemle, Mersin’in Mezitli ilçesindeki tatil sitemizegideriz. Bu yaz da aynı şekilde tatil için tatil sitemize gittik.Sezon başlarında gittiğimiz için tatil arkadaşlarımdan hiçkimse yoktu. Bizim bloğun üst katına taşınan yeni...

15210 okunma

Bakire sevgilimi siktim

Merhaba size basimdan gecen bir olayi anlaticam ben cok sehat eden biriyim niye bir gun is icabi bulgaristana gitmem gerekiyor du ve ben de hemen hazirlanip yola koyul dum neyse var mistim gidicegim yere yerlestim otelime ve biraz dinlendik ten sonra aksam disariya ciktim ve discoya gittim icerisi tiklim tiklim...

42103 okunma Kocam ben yüz vermeyince ablamı sikti

Kocam ben yüz vermeyince ablamı sikti

Selam seks hikayesi okuyucuları..Sizlere gerçek bir hikayeden bahsedeceğim... ben iyi kalbi nick ile hikayemi anlatacağım alımlı bayanım evime ve yuvama çok bağlıyım ve erkeğimin her isteğini yerine getirmeye çalışırım fırsatım oldukça onu kırmam ama tek kırdığım nokta arkadan istemesiydi sürekli yoklamasına rağmen ben acı çekmekten korktuğum için istemiyordum ama taki...